Gruppetrening

Timeplan vår 19

Du kan kjøpe klippekort for gruppetimer i sal. (Tilbudet gjelder kun for trening i sal og kan ikke benyttes i helsestudio).

10 klipp kr 899,-


Gruppetrening i sal:


Puls:

Effektiv og morsom kondisjonstrening med enkle trinn og fengende musikk. Timen er intervallpreget med høy intensitet. Varighet  ca. 45 minutter.

Puls u/hopp:

Effektiv og morsom kondisjonstrening med enkle trinn og fengende musikk. Samme type trening som puls, men uten hopp. Passer bedre for de med vondter i rygg eller ledd. Timen er intervallpreget med høy intensitet. Varighet 30 minutter.

Pilates/core:

Treningsform hvor stabilitet og kroppskontroll er målet. Fokus er statisk styrke, og den indre støttemuskulaturen/kjernemuskulatur bygges opp fra bunnen av. Passer for alle.

Spinning:

Super treningsform på sykkel hvor kondisjon og beinstyrke er i sentrum. Treningsformen gir god kondisjonseffekt, høy forbrenning og man velger selv hvor krevende timen skal være ved å regulere motstanden på sykkelen. I tillegg er det sosialt og motiverende. Bør ha spinningsko/sykkelsko.

Sirkeltrening:

Mange øvelser etter hverandre med korte pauser. Man trener først og fremst kondisjon og utholdende styrke, men det er også elementer av koordinasjon, spenst og balanse. Også for menn! Varighet 45 – 60 minutter.

Tabata:

Intervalltrening hvor styrke, spenst og kondisjon er nøkkelordene. Her blir det 20 sek arbeid og 10 sek hvile i åtte omganger, totalt 4 minutter. 1 minutt pause mellom hver omgang. Variert trening som passer for de fleste. Varighet ca. 40 minutter.

Seniortrening:

Anne Marie kjører variert trening tilpasset voksne og godt voksne. Det vil være fokus på styrke, kondisjon, bevegelighet og balanse. Passer for alle! Det blir aldri kjedelig med Anne Marie i midten! Varighet ca 50 minutter.

Tabata sirkel:

Intervalltrening hvor styrke, spenst og kondisjon er nøkkelordene. Her blir det 20 sek arbeid og 10 sek hvile i åtte omganger, totalt 4 minutter. 1 minutt pause mellom hver omgang. Samme opplegg som tabata, men her forflytter man seg fra stasjon til stasjon etter hver omgang. Variert trening som passer for de fleste. Varighet ca. 45 minutter.

Øymenn:

Variert styrketrening for menn, helt østrogenfritt. Mandag leder Paul Brandsdal timene og kjører et opplegg inspirert av CrossFit trenden. Onsdag blir det variert sirkeltrening med Erik eller vikar. Varighet 30-45 minutter.

Lørdagsmix:

Her vil det være varierte timer med ulike instruktører. Følg med på Facebook/Instagram for å finne ut hvilke timer som kjøres.